Een droom die uitkomt: Buenos Aires!

16 mei 2017 - Hilvarenbeek, Nederland

Holaa!

Het is alweer een flinke tijd geleden sinds mijn laatste reis, maar sinds vandaag kan het aftellen en voorbereiden weer beginnen want op zondag 13 augustus 2017 vertrek ik voor 5 maanden naar Buenos Aires!

Van deze 5 maanden zal ik 4 maanden stage gaan lopen bij een talenschool in het centrum van Buenos Aires. Na mijn stage zal ik nog ongeveer 1 maand gaan reizen van Argentinië naar Brazilië. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen in het mooie Zuid-Amerika. Het idee voor de reis is om vanaf Buenos Aires via de Iguazu watervallen, Curitiba, Paraty en Sao Paulo naar Rio de Janeiro te reizen en indien ik nog tijd over heb wellicht nog een andere bestemming in de omgeving. Indien iemand nog leuke tips/ervaring heeft om uit te wisselen hoor ik het erg graag. Op zaterdag 13 januari 2018 zal ik vanuit Rio de Janeiro weer terugvliegen naar Nederland.

Lijkt het je het leuk om op de hoogte te worden gehouden van mijn reiservaring? Meld je dan aan voor de mailinglijst, dan ontvang je een e-mail zodra ik een nieuw reisverslag heb geschreven! (http://evydeckers.reislogger.nl/notificatie)

¡Hasta pronto! Besos,

Evy

1. Claudia:
    13 augustus 2017
    Hey Evy,
    Hopelijk ben je weer een beetje bekomen van de vlucht en het afscheid. Doe rustig aan en ben benieuwt naar je eerste ervaringen daar! Groetjes, Claudia